lørdag 28. november 2009

Another day in paradise

globe-009Jeg fant et flott innlegg hos Hagen på hytta i dag tidlig. Om hva som er allright akkurat nå. Dette er hva jeg synes er allright akkurat nå:

  • huset er delvis klargjort til morgendagens pyntetradisjon; 1.søndag i advent
  • jeg har bare 2/3 tentamner igjen å rette
  • rekene vi hadde til kvelds var deilige!
  • dagen i dag har vært innholdsrik, men avslappende
  • strikketøyet mitt gir meg glede og energi hver dag!
  • jeg lagde fløtekarameller tidliger i kveld, og de ser ut til å bli vellykkede!
  • jeg har fått meg Spotify og fråtser i deilig musikk! Masse fra den gang jeg var ung (Hadde de musikk da du var ung, mamma?!?)
  • vi har hatt oppholdsvær i alle fall deler av dagen! Herlig!
  • jeg har vært tydelig og bestemt, men ikke ufin med en viss person..
  •          Jeg har fått lysten til å blogge tilbake!

3 kommentarer:

Linnemi sa...

Ser man det, ja! :-)

Unknown sa...

Koselig å høre fra deg igjen! Skal også prøve meg på bloggkalender. Men vet jo ikke om hva i huleste jeg skal blogge om da. EN liten ting om dagen som beskriver den dagen tenker jeg.

Amaryllisene har bare blader hos meg. Vet ikke om jeg tør håpe på gjenblomstring.

AnitaH2 sa...

Åh, er det ikke deilig å vite at man har greid balansegangen tydelig, men ikke ufin? DA føler jeg meg Moden, da!