søndag 13. september 2009

Kjapp ukesoppdatering

Så er det alerede en uke siden sist jeg blogget. Tiden flyr!
Uka som gikk var jeg på deilige Fiskenæs Marina sammen med 26 15-åringer og 3 voksne. Vi hadde opp i 27 grader og stålende sol! Fantastisk!
Ungene var kjempe greie, lite tull. Fine hytter, mye latter og lek. Dagstur til Flensburg og Citti Grossmarkt med buss. Ungene bunkret brusbokser - 3 brett for 120 kroner. De sleit da det skulle bæres gjennom byen og til busstasjonen :-)
Sønderborg ble også besøkt, og ellers var vi mye inne i Gåsten og tittet.
Returnerte fredag - natt til lørdag. Lørdag var det Døgnet på Haumyrheia. Masse artig for ungene. Bowling, bueskyting, Baldrian og Musa, konserter med lokale kor og mye mer. Mamma kom også på besøk og vi inntok Plantasjen med shoppinggenet tuna inn. Kom ikke hjem med mye, men fikk med meg en rød vrihassel. Den er ikke satt i jorda enda, da dagen i dag ble viet til 5 timer i Dyreparken, middag og hagejobbing. Har høstet gresskarene, klippet plomme- og kirsebærtrærne, samt renkset godt opp i diverse bærbusker.
Og så har jeg kappet tujahekken godt ned... Skamklippet, vil nok noen betegne den som. ..
Ha en god uke!

2 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Jaja, som vanlig tar du fullstendig pusten fra meg:-)

AnitaH2 sa...

Rød vrihassel? Hmmm...
Ikke at jeg har en flekk å sette en slik på, men den hadde jo blitt et godt ekko til den rødbladede rhododendronen? Hmmm...
Så flott at turen gikk bra!