søndag 12. oktober 2008

Hagesøndag




Åh du store min tid - for en deilig søndag!
Har vært ute masse i dag og fått tatt bilder i hopetall. Og - det beste av alt - er at jeg har fått gubben med på at vi må ha nytt kamera! Vil ha meg et digitalt speilreflekskamera, så etterpå skal jeg google frem noen gode apparater. Vurderer egentlig et Nikon D40, men er usikker på om man kan bruke Sigmalinser på Nikon. Har diverse linser til mitt APS-speilrefleks, og vil gjerne kunne benytte dem på det nye kameraet ogå. Jaja, det var en digresjon..

Men så til bildene - tror jeg får lempe noen inn her, jeg, så kan du se;


Soppen har gode kår i plenen, i år.. Har ikke sett så mange forskjellige før! Her er to av dem.




Det er fortsatt litt blomstring, men det begynner å bli lite nå;











Høst anemone Høst asters Hortensia
'Charlotte Köning'










Comos Geraniumen fra Britt Åse - kalt "Mrs.Try"
Og her er ulike frøstander:
Jeg tok litt fler bilder oså, men tror jeg legger dem ut i eget innlegg, for det er så trøblete å legge til bilder underveis her...

1 kommentar:

Ellen Walnum sa...

Her var det mye vakkert fremdeles:-)

Jeg har også hatt en deilig høstdag i hagen i dag for andre dag på rad:-)
Og jeg har fått gubben med på at jeg må ha nytt og større drivhus! Jippi!