torsdag 16. oktober 2008

Torsdag og jeg er hjemme

Hm, akkurat nå skulle jeg sittet på en stol i en hotellrestaurant og spist deilig fisk og grønnsaker, men i stedet sitter jeg inntullet i et stort pledd i sofakroken min... Har vært hjemme fra jobb i to dager med sykt barn. Hun frisknet til utover dagen i dag, så jeg hadde tenkt meg til Gautefall sammen med gode kollegaer på personalseminar. Men så dundrer det inn med frost-feeling og sår hals / halsbetennelse her i heimen. Kjenner jeg blir smådeppa av å tenke på det!
Jeg har jobbet mase med opplegget på og rundt turen vår, og jeg var ikke spesielt happy da bussen gikk uten meg. Håpet er å bli såpass mye bedre til i morgen at jeg kan hive meg i bilen og kjøre opp da, men akkurat nå ser det dårlig ut
Prøver alt av kjærringråd for å bli fort frisk - te, "Vekk i morgen" - you name it, I've tried it!

Føler meg rett og slett litt sånn nå;

Ingen kommentarer: