mandag 19. oktober 2009

Tester ut knapper

 

Jada, det funket selvsagt greit å følge oppskriften til TurboLotte og Margrethe. Får til å linke via knapp til de andre blogene mine, men sliter med å få inn rett størrelse på knappen.

Syntes knappene til høyre her er inmari søte, men… Det er alltid et men, vettu :-)
Familie About
testblogg Får ikke til å endre teksten på dem, og da paser de jo litt dårlig.
Så da gikk jeg inn i Photoscape og laget en knapp selv, men den ble jo bare huge! Og så klarer jeg ikke endre størrelsen der inne.. Men i skrivende stund kom jeg på at jeg må jo kunne bearbeide dem i et annet program… Tester det nå..
..tja, ble jo litt mindre, da, men ikke så liten jeg ville ha den.

Antar at jeg må inn og definere pikslene.

Ellers sliter jeg med å få plassert alle tre-fire knappene ved siden av hverandre. Hvordan i heiteste gjør jeg det? Blir bare en lang rekke med knapper under hverandre, og det er jo snålt…
fambloggredigert
   

1 kommentar:

Unknown sa...

Vel i photoscape er det kjempelett å forandre størrelsen. Der er en egen knapp for det. Du kan velge predefinert lengste side osv. eller egendefinert. Lurt å gjøre før en tar på teksten og slikt. Tenker du vil ha en sånn ca 100 på lengste side kanskje?
Ellers så står det i testbloggen min http://myhredyret.blogspot.com/search/label/Buttons hvordan det var med de knappene. Husker ikke helt. Men jeg skal prøve i kveld ( hvisker: er på jobb... )