søndag 14. mars 2010

Hagebursdag

Ikke i ordets rette forstand, men på min dag i går fikk jeg saker og ting til haging! Snakk om å ha folk rundt meg som kjenner meg...
Plantebord til å ha ute / i drivhuset, frø til div grønnsaker og værstasjon. Juhu!
Satt igang med å montere værstasjonen, ut i drivhuset med den, og ser det jeg frykter; må vente litt til før jeg setter saker og ting ut der.

Fikk satt 3 ranukler + påskeliljer i potte på trappa også, og nå kryper vårfølelsen nærmere for hver deilige soldag!

Fin søndag!

8 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Gratulerer med bursdag!!!
Alltid koselig med gaver, men enda bedre når gjestene har skjønt hva vi ønsker oss.
Plantebort ønsker jeg meg også, har sett et hos Biltema og jeg har også bursdag snart.
Ha en fin søndag.

Sigrid sa...

Gratulerer med vel overstått :-)

AnitaH2 sa...

Gratulerer, du evig unge!
Godt med folk som kjenner en på slike dager!
Det kribler hos meg også nå!

Blomsterguri sa...

Gratulerer med vel overstått! Fine presanger du fikk, passer akkurat til en av dine store interesser :-)

Unknown sa...

ØØØy!! Grattis med dagen du! Men kan du ikke ha en liten drivhusvifteovngreie der ute?

Mete sa...

Hehe - har satt opp en byggtørker i drivhuset, Charlotte! Røyk opp i 38,5 før jeg forsto den i dag...
Mitt plantebord er fra Plantasjen, Vivi. Det ser greit ut, men vurderer å få laget ei "kasse" i sink hos en blikkenslager til det. Så blir det ikke så mye gris inni drivhuset.

Ellen Walnum sa...

Nei men har du hatt bursdag uten at vi visste det??!! Grattis på etterskudd:))

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med dagen, Mette! Koselig med gaver som du setter pris på, de vet nok hva du liker siden alt falt i smak :)

God helg. Hilsen Margrethe