lørdag 24. juli 2010

Selvangivelse

Neida, det kommer ikke noe hokuspokus herfra nå, bare det at jeg fant denne pollen på en blogg for en stund siden, og drar den frem nå i amngel av noe annet å gjøre en lørdagskveld. TV-underholdningen er jo ikke noe å skryte av, akkurat!
Pollen har eksistert i flere år og vi kan vel ikke la den gå i glemmeboka ?? Nedenfor finner du mine svar - hva er dine? Skriv inn i egen blogg eller i kommentarfeltet her.


  • Dagens leppestift/lipgloss: Lancõme jucytube lipgloss - en brun som lukter karamell
  • Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Escada magnetism

  • Dagens sko: det er sommer - jeg går barbeint, dog hadde jeg røde crocks på meg da jeg var nede i heia et lite øyeblikk

  • Dagens smykker: perleøredobber, Thomas Sabo-smykke, alliansering og giftering

  • Dagens bok (altså den du leser nå): Har nettopp åpnet Linda Olssons "La meg synge deg stille sanger"

  • Siste avis du leste: VG

  • Siste cd du hørte på: Sommerfavoritter kjøpt på iTunes og cdon.com, og brent ut selv.

  • Siste film du så: Shrek

  • Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Danmark, Fyn, Bro strand

  • Siste nettsted du var innom før denne bloggen: Hagegale sin side :-)

  • Siste te/kaffe du drakk: Hjemmelaget latte - fra egen kaffemaskin.

  • Siste setning du sa: "Jeg er bare inne og leser litt på noen blogger"

  • List opp tre ting fra veska di: iPhone, lommebok og et arsenal med Lancõmes lipglosser (7stk)

Ingen kommentarer: