onsdag 18. februar 2009

LETT BLANDING...

Allerede onsdag kveld. Godt og vel halvveis i uka. Du verden som tiden går! Snøen ligger fortsatt i tykke lag her, men begynner å få den umiskjennelige gusjete fargen den pleier å få i trafikerte strøk. men ungene er i ekstase, mellom treninger og leksejobbing.

I dag har jeg vært medhjelper på håndballtrening. 12 gutter - retter 11 gutter etter at han en e ble snakket til - i fri utfoldelse. Kjenner at jeg hadde ønsket en mer stram linje, for å si det sånn. Det ble kastet i hytt og gevær, løpt på kryss og tvers og hoiet og skreket. Mats trener egentlig med et annet lag - med struktur og god lagledelse - men så har de startet opp et nytt lag for guttene på trinnet, og da må han jo være med der også..
Ellers er jeg på leit etter en fin dyrespor-bok. Har funnet en fra Landbruksforlaget - som er utsolgt og ikke vil bli trykket opp igjen. Er det ikke typisk?
Forøvrig har dagen vært fylt med siamesiske tvillinger, mutasjoner vs mutanter, sex, svangerskap og forsterutvikling. Også litt måleinstrumenter og nøyaktighet i målinger, et intervju med en potensiell vikar, logging og virusfjerning.. Jadda, en helt vanlig dag på jobben! :-) Er det rart jeg elsker jobben min?!?

Også fikk jeg en, nei to, faktisk, kjempe hyggelige utmerkelser fra Villniss;

Tusen hjertelig takk!
ha en gullfin kveld alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Høres ut som samlivsundervisninga går så det koster! Artig.
Det hender jeg erter gubben med første runden han skulle ha med temaet. Et helse-og-sosial AMO-kurs med voksne damer. Stakkars, han var fersk nerd fra studiene og sikkert yngst av alle (og helt sikkert minst erfaren innen temaet, de hadde unger hele gjengen.) Men et år eller to etter fikk han veiledning fra et grepa støkke helsesøster med stram regi og direkte tale. Henne har han sendt mange varme tanker i årenes løp!
AnitaH2