mandag 31. august 2009

Enda en hemmelighagevennpakke

Kjære vene!

I dag fikk jeg enda en pakke fra en hemmelig hagevenn! Så utrolig heldig jeg er! Er helt målløs og sliter med å få sveivet haka opp til et anstending nivå!
Jeg er langt fra sikker på hva jeg har fått, men har en feeling på noen av dem. Har du peiling, så er du mer enn hjertelig velkommen til å komme med innspill! En diger konvolutt med frø fulgte også med, så da må jeg google litt på såanvisninger og sånt også. Heldigvis sto det navn på frøene, så jeg har googlet frem bilder av dem, og der var det masse lekkert! Håper jeg får frem ca 1/4 eller så, da skulle jeg være godt skodd for neste år, og åpner utsalg i april.. Hehe :-)
Har gjort et tappert forsøk på å tyde poststempelet for å finne denne gavmilde avsenderen, men det var ikke lett. Hva er det med posten? Sparer de på trykksverten på stemplene, eller? Har fått 3 pakker hvorav en med stempel - til en viss grad i alle fall! Sannelig ikke lett å leke detektiv, da!

Men altså, jeg er overlykkelig og dypt takknemmelig!

TUSEN TAKK! Du er en knupp!









Ingen kommentarer: