søndag 22. mars 2009

C er ukens bokstav

Så var turen kommet til bokstaven C - fytti rakker'n! Godt det er lenge til vi kommer til Q og Z og sånt... C var vanskelig nok, det!
Petunia forklarer utfordringen mer i sin blogg om du har lyst til å prøve deg i ukene fremover :-)

Har et håp om å ikke bare ha hagebilder, men det er rart med det... Det ble et denne gangen også...
Nemlig rosen Clair Renessanse.


Rosen er nydelig og tåler regn godt. Nydelig, dus farge har den også.
Ellers vet jeg ikke noe om denne rosa, dessverre...

6 kommentarer:

Petunia sa...

Synes det er flott at dere viser frem blomster, jeg. Dette er et område jeg har null peiling, så denne runden har vært ganske lærerik. Mange vakre blomster å se og lese om.
Hvis denne rosen tåler regn godt, så er det kanskje noe jeg burde plante i bedene her. Rosen hadde et nydelig navn:)

Mariann S sa...

Ei nydelig rose var det.
Eg brukar også blomster, det opptar mykje av tida og tankane mine på denne tida av året :-)
En flott C :-)

Unknown sa...

Åååå det er min ynglingsrose jess. Den fineste som finnes spør du meg.

Ellen Walnum sa...

Siden Charlotte var min konsulent da jeg kjøpte min aller første rose i sommer har jeg selvfølgelig også en :-)

ASSA sa...

Flott rose!
Det gikk da veldig greit med C'en da! ;oD

Viola sa...

Enda en rose! Vakker den er! Og den lukter sikkert like godt også? :)