lørdag 7. mars 2009

Utfordringene står i kø...

Jeg har mange utfordringer foran meg - jeg ser det. Men jeg begynner med denne som er kommet fra herlige Charlotte:

«Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner.»

1 Hva er navnet ditt: Merete
2 Ord på fire bokstaver: Mose
3 Guttenavn: Mats
4 Jentenavn: Mina
'5 Et yrke: Maler
6 Farge: Mintgrønn
7 Noe du har på deg: Mascara - må jo "ta på meg øynene" hver dag
8 Mat: Middagspølse (Jadda!)
9 Noe på badet: Mannelukt
10 Et sted: Maldivene - jaaaa, dit vil jeg gjerne!
11 Grunn til å komme for seint: Mageknip?!?
12 Noe du roper: Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
13 Film tittel: Max Manus
14 Noe du kan drikke: Munkholm
15 En musikkgruppe: Madrugada
16 Et dyr: Mus
17 Gatenavn: Markens (i Kristiansand, er en travael og trivelig gade og fra ....)
18 Bilmerke: Mercedes
19 Sang tittel: Man in the mirror
20 Et verb: Megle

Og så utfordrer jeg disse damene; Villniss, Rekkehuset, Juni og Anita

Ellers må jeg vente enda en uke på pc'n min. Det er en skikkelig utfordring! 5 uker nå, og jeg er beyond hysterical! Aldri mer ACER!
Strever med å få lastet inn bilder og alt mulig. Hmff!

Mandag skal jeg opp i muntlig for siste gang på langtid! Er møkka lei nå, og har ikke orket å lese noe særlig. Jaja, må bare stille opp og være fornøyd!

Fredag er det bursdagsfeiring. 37 er ingen alder. Men alle spør hva jeg ønsker meg, og jeg vet ikke! Har det jeg trenger, med unntak av noen grusomt dyre linser til kameraet..
Har igrunn sagt at Strømmestiftelsen har mange fine prosjekter.

God kveld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syns det er greit å vite hvem man kan konferere med når man om litt under et halvt år selv blir 37. Har andre klart seg greit blir det mindre skremmende. :P

Og gaver, ja... Det er ikke lett å komme på.

Unknown sa...

Ønske deg? Hallo!!! Ferramol.. dritkjedelig å bruke penger på, men trengs.
Gjødsel?
Eller at noen setter opp drivhuset ditt! -Ja, nå begynner jeg å bil utolmodig her.

Mete sa...

Ferramolø har jeg myyye av! Fikk et restlager av en fyr som skulle kaste det på søpla... Hehe - reiste hjem med flere fulle esker. Jadda! Dessuten selges det i finfine 5kg's dunker over dammen..

Drivhuset har jeg "ønsket" meg av min mann.. Men kanskej jeg rett og slett skal invitere de hagegale her i byen? Kan jo lokke med kaffe og boller med beinmel eller noe?!?