onsdag 17. juni 2009

K A K E F E S T ! !

I morgen skal vi feire minstejentas 5 årsdag sånn ca 3 uker på forskudd. Ikke lett å ville ha alle i barnehagen + gata midt i juli, så midten av juni pleier å være fint.

I dag har jeg bakt til den store festen som skal holdes på pappas jobb! Det er stort, det!

Jeg har bakt muffins og sjokoladekaker. Liker å bake i silikonformer - fine farger og gjenbruk! Supert!


Disse formene med bjørner på har jeg lånt av en kollega - kjøpt i New York og usannsynlig søte! Fallt helt for dem!
Hun hadde også former med Lynet McQueen og fotball og masse annet.

Lynet har allerede vært i en krasj - kom ikke helskinnet ut av forma, men det lapper jeg greit til.
I morgen skal det pyntes etter alle kunstens - og mors begrensningers - regler :-)
Nå er det fortballkamp på Solsletta som venter. Hasta la vista!







5 kommentarer:

Gry sa...

Samme her i gården! Eldstemann har gebursdag midt i fellesferien og da har vi valget mellom å feire før skoleslutt eller etter. Jeg sørger for at feiringen foregår når Gubben er hjemme fra sjøen... I år blir det feiring nå til helgen. Men jeg er ikke så flink som deg som har begynt å bake...

Mete sa...

Ikke at jeg er så flink, men hadde 2,5 timer tilgjengelig mellom 15.45 og 18.15 - da var det fortballkamp, og i morgen er jeg ikke hjemme før 15.00 og da skal det jo pyntes, og så er bursdagen 17-19.. Så jeg er vel ikke ute i mer enn akurat passe tid.
Jeg har gubben med i morgen - det er et must! 16 4-6-åringer i fri dressur. Jeg ber høyere makter om strålende sol!

AnitaH2 sa...

Ka-tzjing! Her er det innsats! Lykke til med både vær og unger!

Ellen Walnum sa...

Det var da ualminnelige søte og stilige kaker!!

Margrethes hus og hage sa...

Så flink du er, og ikke minst produktiv. Tror ikke jeg hadde fått i havn alt det på noen få strakser :)