tirsdag 30. juni 2009

Sweet child of mine!

Så har den barenefriedagen bltt brukt til noe utrolig koselig! Kjørte til byen i sekstiden og slentret rundt i gjestehavna / Gravane / Fiskebrygga - ja, så du meg på NRK, forresten? Drekte i bakgrunnen på dagsrevyen under intervjuet med Arild Bulie...
Traff svigers og vandret rundt og så på folk og fe. Masse mennesker, Quartfestival og deilig vær og temperatur!
Spiste salat på Glipp og fikk med oss litt musikk fra FolkeQuart på torvet. Ikke helt min musikksmak - sanger som "Rafting fra Mosby til Krest'jansand" treffer ikke innertier her, men jøsses - stemning var det da!
Avsluttet kvelden på moloen i gjestehavna på konsert med Slash, Ozzy, Ron og Fergie. Kjempebra, god lyd og kanskje ikke fullt så god stemning som på idrettsbanen, men det duger for meg!
Høydaren var nok Fergies versjon av Guns'n'Roseslåta Sweet child of mine + noen av de gamle Stones låtene - også Highway to hell, da!

Nå er det snart Highway til senga. Natta!

1 kommentar:

AnitaH2 sa...

Og takk til deg for overskriften, nå vet jeg hva jeg kommer til å gnåle på resten av dagen!
;-)