tirsdag 23. juni 2009

St.Hans og 3 arbeidsdager igjen


Så er årets deiligste - i alle fall for noen - dag her! Skolen sluttet i dag og jeg hadde elevene mine her på frokost. Veldig hyggelig!
Etterpå var det hageselskap hos kollega med deilig salater og kjøpekake. Trivelig!
Har vært oppom jobb med en del papirer og rester, og skal jobbe ut uka før jeg tar ferie. Gleder meg masse! Kjenner at jeg har jobbet mye dette året og at det skal bli godt med noen uker på en solseng / strandstol / ferie / i hagen...
Mats skal på fortballskole ut uka og Frida går i barnehage ut uka. Geir får tuste hjemme - vaske og slappe av. Det er deilig det også!
Nå er det snart St.Hans kvelden og i år skulle jeg gjerne hatt båt... Får nøye oss med en holme eller ei strand et sted i distriktet.
God St.Hans til dere alle!

3 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Ønsker deg en kjmpeflott St.Hansfering :)
Deilig med ferie, barna var skikkelig sommerferielykkelige i dag etter skolen, koselig :) Selv må jeg nok vente i halvannen uke til, men tiden går fort, og det er deilig med lange kvelder og fint vær!

AnitaH2 sa...

Tror definitivt du har fortjent ferie, ja!
Håper du har en fin kveld!

Mete sa...

Deilig kveld - Hamresanden er finfint og nærme hjemme.
Bål, bading og grillings. Fornøyde unger og nå skal gamlemor snart i seng - hiver meg på sykkelen til jobb i morgen.