torsdag 8. april 2010

Kulien gartneri

OMG! I dag hadde de åpent, og det var et syn!
Fryder meg ved tanken på å tilbake om en måned... Spare, spare, spare :-)
Fikk sneket med meg 20 stiklinger av millionbells, diascia, verbena, fuksia (det er IKKE meg, men...)lobelia... Og litt frø. Mye billigere der enn på Plantasjen og Felleskjøpet!
Var ikke så mange forskjellige stiklinger å velge mellom, men jeg skal ut igjen! Til stiklinger å være var de store, og i de fleste pottene sto det egentlig to stiklinger. Luksus!

Er hjemme med syke barn i dag. Host, hark og hodepine / svimmel. Ikke feber, så jeg tok dem med meg en liten time. Formen er nok på oppadgående, for det var nødvendig med en luftetur for å unngå 3.verdenskrig i stua her!

I dag - tror jeg - får jeg pc'n, så da skal det snart bli litt bilder igjen. Det ser jeg frem til!

Ha en finfin dag!

6 kommentarer:

Tove sa...

kjekt med stiklinger. På plantasjen var utvalget svært begrenset men jeg klarte å få med meg noen likevel, tjihii. God bedring til den syke og kos deg med våren :-)

Ellen Walnum sa...

Jeg kjøper stort sett alle stiklingene mine fra Kulien. God kvalitet, og jeg deler dem alltid og får tette flott planter, så da blir det veldig billig plutselig:))

Mete sa...

Ser det er både to og tre i noen av pottene, så da er det jo bare supergøy!

Juppjupp!
De syke er bedre nå, så i morgen skal jeg på jobb, og gemalen får se om han må være hjemme :-)

Blomsterguri sa...

Helt enig med deg _ Kulien der det beste! Til og med 80 liter gartnerjord får du 30 kroner billigere enn på Plantasjen. Se etter blå sekk! Jeg skal ut der å kjøpe mere jord (og kanskje noe annet...) på lørdag :-)

AnitaH2 sa...

Man kan rett og slett kjøpe seg rik, altså?
;-)
Må få besøkt dette stedet en dag!

Margrethes hus og hage sa...

De har mye fint der :)
Syke barn er ikke morsomt. Har hatt host og hark her også, men nå er det over for denne gang.

Ha en fin fredagskveld. Hilsen Margrethe