onsdag 14. april 2010

Møte i de hagegale:-)

Da var aprilmøtet over. Selv var jeg tett som ei potte hele kvelden, men fikk avsetning på det lille jeg hadde med, og kom hjem med to poser fulle av...?!? Fikk tomatplante fra AnitaH2 via Amo, og Turbolotte hadde også med tomater. Tusen takk! Blomsterguri hadde med seg masse, og jeg kom hjem med to planteposer, så.... Jeg har litt å gjøre i morgen også :-)

Hagen hos Audi så flott ut, og jeg ble misunnelig… Vil også ha et “gammelt” hus i “gammel” hage… Misforstå meg rett. Er så kjedelig i sånne hager som vi har – flatt / paddeflatt.. Det er tema til neste møte; jeg vil ha innspill på hvordan jeg kan freshe opp hagen min! Er det forstått?!?

Vi planla neste møte til den 19.mai, og det skal holdes her hos meg. Så får vi se hvordan det blir i bedene til den tid!

Planene om å besøke både Ødegård og Lundberg er lagt, og det kan se ut til at Ljosland fjellhage også blir beæret med besøk av oss.Tisdrommet vi snakker om er hhv juni og august.

Ellers er formen noget slakk, men optimistisk!

 

Good night!

4 kommentarer:

Bjørnar sa...

Ødegård i Spangereid eller Ødegård ved Haugesund..? Må visst ringe tante! :-D

Mete sa...

Ødegård i Grimstad, men er Ødegård i Spangereid bra? Noen spesialiteter?

Bjørnar sa...

Ah, beklager, rota sammen Grønsfjord i Spangereid og Ødegård i Grimstad! Det er noen år siden jeg var på Grønsfjord, men regner med han fortsatt har en masse urter og noen sære stauder :-)

AnitaH2 sa...

God bedring! Fint at du fikk litt å pusle med, så du slipper å kjede deg...
;-)