onsdag 14. januar 2009

Headkiller-dag og awarder

Åh, har jeg seget mer eller mindre elegant ned i sofaen? Uten planer om å flytte meg herfra før det er leggetid...

Det har vært en heftig dag. Startet med full fres på jobb fra 07.10 - 08.30, mye papirarbeid som blir liggende bare man er borte et par dager!

Kjørte til byen og gjorde meg klar til dagens kursmaraton! Først datakurs i KRISS frem til 12, så LP fra 13-17. Mye bra begge steder, men det er utrolig slitsomt for et hode som er disponert for migrene. Så nå er pillene kastet innpå, mørketiden er over, og jeg kan gjøre litt annet også. Da blir det bare lystbetonte ting. Strikking, skaperen og blogging!

I morgen er det omtrent likedan. Jobb til 11, skoleledermøte til 14.30 og avreise til seminar 16.00 med retur fredag 15.30.

Jaja.

Har sjekket litt rundt makrolinse til kameraet også. Kan få ei 50mm linse med 1,8 til - var det rundt 1100kr? Og så har de jo en 105mm med 2,8 til 4000 kr. 50mm med 2,8 koster 2800kr. Og så var det valgets kvaler, da! Noen som har erfaringer å dele med meg? Tanken er jo å ta skikkelig close-up av blomster, dyr mm, så hva er best, da? Kan minimalt om dette, men vet at jeg vil ha ei makrolinse!

Ellers har jeg fått ikke mindre enn to awarder denne uka - tusen takk til Vivi og Ellea! Jeg ser at veldig mange har fått dem nå, så jeg håper dere tilgir at jag herved gir den til alle dere der ut med koselige blogger! Dere er kreative, flotte bloggere som virkelig fortjener en utmerkelse!

Dette er teksten som ligger ved denne utmerkelsen:

Regler for denne awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.

Ingen kommentarer: