torsdag 18. september 2008

åh du hellige helg

Så er fredagen her - deiligste dagen i uka! Jeg koser meg med tanken på at det er ca 60 timer til jeg skal stå opp og face ei ny uke. Mmm!

I kveld blir det gullrekka på tv og beina på bordet. Fantastisk!

I morgen må jeg på verksted med bilen - airbag-symbolet lyser som julestjerna på dashbord-himmelen. Typisk! Bilen er 2 år gammel og det er både det ene og det andre som skal fikses nå. Grr!
Håper bare det er noen der ute, hvis ikke får de ringe noen som vet noe. Bilen er jeg dessverre 100% avhengig av.

Ellers "kriger" jeg litt med tv-verkstedet og elprice fortiden. Kjøpte tv i desember i fjor, i juni var stemmen skral og i august var lyden helt brukt opp. Først gikk feiden med Get - trodde det var der feilen lå (hadde ikke vært usannsynlig), men så er det altså tv'n.
Gikk til elprice og fikk beskjed om hva som måtte gjøres. OK. Men det ville gå fortere om vi selv kunne levere tv'n hos reparatør. Greit. Gubben kjørte det ut, fikk kvittering og alt. Så skulle vi få beskjed senest 14 dager etterpå. Men hørte vi noe? Nei! Ringte og lurte på hva som skjedde; nei, ikke noe, for vi måtte si om vi hadde brukt scart eller vanlig antenneinngang- Hallo! Er det ikke bare å prøve begge deler, da?!
Så gikk det 14 nye dager uten at noe skjedde. Da var jeg forsynt, for å si det sånn! Ringte på nytt, nei, ikke noe var gjort da heller, for de måtte høre om elprice ville betale (garantisaken). Men den nevnte butikk er det umulig å få tak i på telefon, så derfor hadde de ikke gjort noe på verkstedet. GRRR! Ut på butikken, si kraftig i fra. Resultat; vi sjekker og ringer deg i morgen! Ok, greit nok. Men ringte det? Nix, nei, nada. §¤%#((=?#!
Ut igjen i dag - nei, det var ikke gjort noe ennå, men nå skulle de fikse det, da, men det kunne ta noen dager...
Og enden på visa, den har vi ikke hørt enda, og at det går fortere å levere selv, det tviler jeg virkelig på...

God helg!

Ingen kommentarer: