onsdag 10. september 2008

Treff med andre hagegale

I går kveld traff jeg andre hagere fra Kr.sand for første gang. Var temmelig spent, må si det!
Men du og du - det var super-trivelig! 6 herlige damer i sin beste alder! Skravla gikk, frø byttet eier og timene fløy! Var hos Edith. Snakket om både hage, blomster, frø og annet som fallt oss inn - og det var vel strengt tatt mye :-)
Og så fikk vi ta del Ediths "gale" verden; hun samlet på masse leketøy jeg aldri har hørt om en gang! Samlingen av My Little Ponys var rett og slett imponerende, og jeg skal ærlig inrømme at jeg i natt drømte om en lyseblå pony i brudekjole.
Og Keypers - kule, men totalt ukjent for meg. Også Barbie i dirty-utgaven, da... Er målløs!

Ble kjempe godt mottatt av damene, og det er jo alltid flott!

Klokka ble mye før vi reiste hjem, og jeg gleder meg masse tilneste gang!

5 kommentarer:

amo sa...

Takk for i går! Hyggelig å hilse på deg og håper du har anledning til å komme neste gang også når det skal være hos meg. Må si jeg også ble imponert over de samlingene til Edith.

Mete sa...

Jeg har alt holdt av den 21. Blir kjempe hyggelig!

Unknown sa...

Hei hei, der fant jeg bloggen din også! Jeg har lagt den til på Vagsbygdhagegale.blogspot.com bloggen vår, hvis det er ok..
Det var bare utrolig hyggelig at du ble med. Gleder meg til å treffe deg igjen. :-)

Å du.. det der med frosken.. hjeeelp!!

Anonym sa...

Hva ER keypers for noe?!

Mete sa...

Keypers var sånne plastikklekedyr som kunne åpnes med en nøkkel, lærte jeg ;-)

En typisk 80-tallsleke :-)

Google den - fikk sykt mange treff!