søndag 14. september 2008

Høstbilder og litt frustrasjon


Jeg tror vi begynner med høstbildene, jeg. Har tatt bilde av noe av det som blomstrer hos meg nå. Det er mye rosa, ser jeg. Og en del gult. Har egentlig en del lilla også, men se hva som skjer med dem når jeg tar bilde av dem:



De blir puslete lyse eller blå! Har prøvd å justere hvitbalanse, lys mm på kameratet, men det har ikke noe å si for resultatet, dessverre. Det er utrolig irriterende, men det beste er vel egentlig at dette er et GLIMRENDE argument for å få kjøpt meg et nytt, digitalt speilreflekskamera :-) JuHu!




Jeg har ikke helt forstått dette, for jeg får ikke til å skrive en liten kommentar til hvert bilde, men men. Over til høyre her er vel forhåpentligvis en knopp på min Magnolia Heaven Scent - den er blitt formidabel etter at jeg flyttet den i fjor! Ser ut til at det blir mange knopper og så er det bare å håpe at det ikke blir for kaldt og barfrost slik at de ryker i år også.


















3 kommentarer:

Villrose sa...

Hei! Deler frustrasjoner. Både over pes med bloggeformatet, og farger som ikke blir riktige. Synes det er vanskeligt å få mørkerøde roser skikkelig mørkerøde, og blått blått...
(vet ikke om det hjelper med speilrefleks..)

Mete sa...

Hjelper eller ikke hjelper med speilrefleks - det er nå i alle fall et godt argument.. ;-)

Unknown sa...

Ja her har jeg samme problemet. Men synes det er verst med rødfarger. De blir alltid lillarosa..uuuurk!