lørdag 6. september 2008

Hvem er jeg?

Ja, det kan man vel lure på både titt og ofte... Men av harde fakta kan jeg si at jeg er 36 år, gift og har to barn på henholdsvis 4 og 8 år. Jobber i skoleverket og stortrives i jobben min!

Selv om det i perioder er skrekkelig mange arbeidstimer på en uke, så har jeg tid til litt annet også - utover det å følge opp mine barn på diverse aktiviteter. Vi er veldig glade i å jobbe i hagen begge to, både min mann og jeg. Det er topp! Har en kjedelig tomt, men frisker opp med masse blomster i bed, krukker og kar.
Liker å klare ting selv, blir mye jobb og planlegging, men det blir stort sett veldig bra!

Ellers liker jeg musikk - er altetende der, men de eldste er vel fortsatt best - PinkFloyd er supert!
Bøker er jeg også glad i. Det går mest i krim i tilleggtil pensumlitteratur og barnebøker. Har leseraid i de fleste ferier - denne sommeren gikk det i både Håkan Nesser, Jo Nesbø og Drageløperen + Tusen strålnde soler. Ikke akkurat krim alt sammen, men fikk lest 5-6 bøker i den sjangeren også :-)

Prøver å få trent litt også - på studo. Liker meg på sykkel og med vekter. Elipse er også bra, men den derre hersens redemølla kan du ha gratis for meg!

Ingen kommentarer: