torsdag 25. september 2008

Snart høstferie

Åh, kun 9timer og 15 min igjen på jobb før det er høstferie for 3 av oss + avspasering for meg. DET blir bare digg!
Satser på deilig vær og mange lange, deilige turer i heia! Har også planer om å få lest meg opp ordentlig på St.mld 31; Kvalitet i skolen, og begynne på oppgaven min - "Hva er en kvalitativt god skole?" Ja si det, du!
Har noen tanker, men merker at jeg ikke er helt i mooden nå. Drukner i oppgaver på jobb og hjemme, så en skriftelig mappe som skal inn om 14 dager er litt kvelningsfornemmelse.

Deilig å tenke på at det bare er denne modulen igjen - med eksamen over jul en gang.

Nå skal jeg pakke litt tøy + legge ut en artikkel på minskole fra teknologi og design-oppgaven som ble fremført i form av et bilrace i dag. Masse bilder som skal spres til stolte foreldre:-)

Ha en fin fredag - beste dagen i uka!

2 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Oppdaget bloggen din først nå jeg! Nå er den lagt til i lista mi:-)

Håper du har en vidunderlig høstferie.

Dette med å føle seg litt på hæla kjenner jeg godt til for tiden. Har sagt ja til alt for mange foredrag og undervisning. Det virket greit nok da jeg gjorde avtalene i vår........:-)

Unknown sa...

Heldiggris som har høstferie! Kos deg masse!