søndag 29. mars 2009

D for Deilige Danmark


Dette er 4. uke med ABC i ord og bilder og denne gangen er bokstaven D.
Vi har mange gode minner fra ferie i Deilige Danmark. og det er det min fotomontasje viser denne gangen.
Vi ferierer i Danmark hver sommer - minst en uke.
De siste årene har vi bodd på ulike feriesentere, men vi leier også feriehus hvis det passer bedre.
Bildene i montasjen min er fra naboferien i 2007. Da reiste vi 3 familie i gata til samme hus på Saltum strand. Huset var fint med svømmebasseng til både store og små.
Siden jeg er den rastløse av oss, så er vi på farta hver dag Bildene er derfor fra ulike utflukter - til stranda på Saltum, til Løkken, Fårup sommerland og deilige Grenen i Skagen.

5 kommentarer:

Petunia sa...

Deilige Danmark og deilige bilder fra Danmark. Flott valg av ukens bokstav!
Danmark virker som et fantastisk ferieland. Jeg har aldri vært der, men man skal ikke se bort fra at det kommer til å hende ganske så snart:)

Lise H sa...

For en herlig D!!
Jeg gleder meg til sommerferien. Da skal vi en tur til Danmark

FO - 2 sa...

En av de deiligste D'ene som finnes ja! :)
Det ER virkelig deilig å være norsk i Danmark ja!
Kunne gjerne bodd der jeg... ;)
Fine bilder og minner her hos deg.

Ce sa...

Åå...jeg har masse barndomsminner fra danmark....fårup og grenen skagen.. :) hihi...kanskje jeg må blogge om barndoms minner igjen snart..? :P

Charlotte - FO² sa...

Ja, Danmark er deilig. Fiiine bilder, og flott montasje :) Vi skal dit i sommer, gleder meg som en unge :)