søndag 15. mars 2009

Oppsummeringsinnlegg



Jeg har tatt en del bilder i det siste - må prøve i ulikt vær og settinger, men er ikke like imponert over alt jeg gjør...



Allikevel legger jeg inn noen av resultatene her. Har ikke fått gjoet noe spesielt med dem, for jeg har fortsatt ikke fått igjen pc'n min.. Og denne duger ikke til mer enn akkurat blogging og epostlesing.


Disse bildene er fra en mørk kveld der månen plutselig bestemte seg for å vise hvor den var...


De neste bildene viser at våren virkelig er på vei! Det spirer friskt rundt forbi i hagelandskapet, det rykker i ryddefoten og jeg har evig lyst til å raske vekk gammelt gress og alt slikt. Avdekke godsakene som ligger under. Det er så deilig! Og så lukter det så utrolig deilig!



Det er også noen bilder her som viser en herlig orkide jeg fikk til bursdagen. Den ser helt kunstig ut, men jeg har knepet av en blomst og funnet ut at den faktisk ER ekte..


Fikk tatt bilde av en annen ordinær orkide også. Det er noe med de vakreste blomstene jeg kan tenke meg å ha innomhus! For de er så enkle... *ler*
To ulike orkideer fra vinduskarmen, og Novemberkaktusen min som blomstrer og blomstrer og blomstrer og blomstrer...
Også er det et par bilder fra dagens håndballkamp. Årets siste turnering og RilGd2 og RilGs1 gjorde det skikkelig bra! Særlig laget fra Dvergsnes gjorde det veldig fint! Tok bilde av alle gutta under premieutdelingen, og nå skal de sendes til de respektive foreldrene. Det ville i alle fall jeg syntes var hyggelig!
Her er de stolte gutta!

Ingen kommentarer: