søndag 1. mars 2009

I'm nesten back

I alle fall innom, tror jeg at jeg må moderere meg til.

Det er søndag kveld og jeg sitter på jobb og blogger. Er despo etter å få maskin hjemme igjen - fortsatt på reparasjon hos AcerNorge. De sliter - det gjør jeg også!

Er oppe for å sende månedsmeldinger og diverse annet forefallende arbeid. Skal til min mor i morgen, og videre opp på hytta igjen tirsdag - trur eg. Har vært der oppe i snødrevet fra fredag. Deilig å bare få fua ut av sofaen hjemme - og ned i en annen oppe i heia :-)

Jobber litt også. Strikker sokker og luer - på bestilling, og leser til muntlig innimellom. Skuffer tak og terrasse, og går lange skiturer med mann og barn. Det er riktig så deilig!

Hjemme nå i ettermiddag priklet jeg enda mer. JUHU! Det går steinbra! Paprika, tomater og klokkeranker spirer som bare det! Ser ut til at det går greit å ha dem på loftstua også! Ikke en har bikket enda. Det har aldri skjedd før!

Dette var bare et lite livstegn - noe det også begynner å bli mange av ute i hagen! Våren er på vei selv om det har drysset litt hvitt de siste dagene. Skjærene bygger reder og trosten er riktig tilstede - det går hardt utover maten i foringsautomatene. Og hannkattene har fått ferten av hverandre og potensielle koneemner... Trappa var full av tiss og hårtuster da vi kom hjem i dag også. Grrr!

Ha en fin kveld og ei god uke - jeg har store planer om å avspasere hele uka. Vinterferie for mann og barn!

4 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Ergelig med pc'n altså. Men det høres ut som om du koser deg likevel:-) Nesten litt misunnelig på den våren du snakker om, her snør det som pokker - igjen - og nå er det jo mars..da er det feil med mer snø.
Ha en fin uke!

Unknown sa...

Åh så kjipt uten pc. Skjønner deg godt! Hadde klikka.
Deilig med vårtegn ja. Det går mot rett tid.

Unknown sa...

Og så ligger det en utfordring til deg i bloggen min.

Anne på Moseplassen sa...

så kjekt at du har fått prikledilla da :) også krysser jeg fingere for frisk data snart, tror jeg hadde tilta om jeg hadde blitt fratatt min så mye som en dag... hihi