mandag 30. mars 2009

Huhei, drivhus på gang!

Søndagen startet dagen med svømmestevne i Mandal. 4. i karusellen og statuett til de som hadde deltatt på 3 av 4 stevner. Stolt pode!
Vel hjemme var det tid for å begynne på drivhuset. Skeptisk mann, men nå står alle fire veggene på plas, og i løpet av uka skal taket på plass og hele huset flyttes til verandaen. JIPPI!
Målet er å få det på plass før påsek sånn at jeg kan flytte ut plantene som nå står på loftet. De klarer seg fint der, men er blitt litt store noen av dem, og de trenger også bedre vekstforhold og større potter.

I morgen er det treff med de hagegale - det er hyggelig! Må prøve å få gjort noe før det... Ev deale med gubben om at han fikser noe med karene i gata... Det må noen sterke menn til for å flytte hele greia!

Påska blir litt her og litt der og litt på Hovden. Har lovet Mats en tur i bakken - leie av utstyr og alt det medfører, men vi er ikke nedoverski-folk, så der har vi ikke ting på stell. Dum, men sånn er det bare.
Skal besøke noen venner på ei firmahytte. Har ikke vært på Hovden på 10-12år nå, og er spent på å se inngrepene som har vært siden den gang.

På jobb går det i ei himla fart - lite skdom, men en del borte allikevel. Elever som skal ha spesialopplegg og møter i n'te potens.
Men sånn er det bare! Alt går, og snart er det velfortjent ferie / avspasering for de aller fleste!
Jeg skal i alle fall ta ut ale de dagene jeg kan - det er helt sikkert!

Ha en superduper kveld! (og ja, jeg har fått igjen pc'n min! Det gikk bare 8 uker..........)

3 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Jippi! Det bittelille er på vei opp:-) Jeg får vel lov til å besøke det når det er ferdig montert?

Her skal det også tas ut maksimalt med feriedager i påsken og den skal definitivt tilbringes hjemme!

Vi sees i morgen, gleder meg stort:-)

Unknown sa...

ÅÅÅ hurraaa!! Så gøy!!
Da sees vi i morra!

Rekkehuset sa...

Så heldig du er som får deg drivhus!