onsdag 5. november 2008

Sofa slækk

Huff, det er ikke bare bare å ha en hel frikveld! Blir helt satt ut - er bare et kadaver på sofaen!
I dag var det ingen taxiverksomhet, ingen som skulle til eller var hos kompiser eller venninner eller noe som skulle handles inn. Blir helt stresset, jeg! For hva har jeg glemt? Noe må det være! Men min kjære sier at det er det ikke - og så tror jeg at han ikke er helt med

Har bare , tromlet tøy og brettet tøy! Ryddet har jeg også gjort, godt hjulpet av kjæresten. Så endelig er huset sånn tålig sjaina!

Været er rart - i dag tidlig var det 1,5 da jeg kjørte på jobb, og 9 da jeg kjørte hjem. Snørra henger løst, nysene står i kø for å komme ut, bihulene er tette, men NEI! Jeg er IKKE syk!

I morgen må jeg være vikar. Her er "stikkbildene";
DET er ikke min greie, men elevene er snille, så da går det nok! Vurderte lenge å sette på The Wall, men fant ikke filmen i farta. Kan ikke helt sitte og høre på musikken en hel klokketime... DUMT!

Dagene flyr - tiden går - det er snart jul! Ungene har skrevet brev til nissen og er litt bekymret for om han finner frem - vi vet ikke helt hvor vi skal være denne jula. Det kommer etterhvert. Ingen panikk før lillejulaften her.
Synes forøvrig det er søtt at ungene enda tror på nissen. Han på 8 er litt i tvil, men jo nærmere vi kommer den 24., jo mer sikker er han på at jo, nissen finnes. Og det at naboen har blitt ferska av noen andre nabobarn betyr bare at nissen har noen hjelpere... Men den ekte kommer alltid til oss

Valget er over i USA. Deilig igrunn. Blir spennende om Obama klarer å innfri alle valgløftene sine. Fallhøyden er stor! Men jeg liker at det har blitt endringer der over! Rektor var veldig fornøyd - og spanderte bløtkake på hele hurven! Så nå har en del av kollegiet bestemt at vi skal feire hver onsdag. I dag for Obama, forrige uke for at rektor reiste til London, og uka før det hadde vi trippelbursdag. Alle lurer på hva som skal feires neste uke...

Nå er det House, ser jeg over laptop'en. Orker ikke følge med. Skal ta meg et bad og binge snart.
Må få hukket en bil med hengerfeste + henger også - mulig lørdag blir en fin hente-drivhus-dag?!?

1 kommentar:

Ellen Walnum sa...

Det er bare å komme og hente Mete:-) Vi er hjemme og det bittelille gleder seg veldig til å komme til et nytt hjem:-) Send meg en PM eller SMS på forhånd slik at jeg får tømt det.......