onsdag 7. januar 2009

Missa totalt..

Hm...
Hullsjalet er ferdig - det ble IKKE fint!
Rekker til nedenfor fua og rundt halsen... Tror nok snuppa jeg fikk overlevert oppskriften av har gått glipp av noe!
Så nå må jeg ut og lete etter en annen plain oppskrift. Grr!
Ellers er formen stigende og i dag fikk nye vinterdekk. Må bare skryte av DekkForum i sørlandsparken. Svinset inn i butikken 15.50 og skulle vite pris på dekk - med ukjent dimensjon (hehe - jeg er ikke heeelt på nett når det gjelder bil). Men mannen fant ut av greiene for meg, ga meg en pris og jeg ba om tid for påsetting. "Ville du ikke helst hatt dem i går, da?", sa han. Jo, men til og med jeg forstå at jeg må vente litt... "Ja, jeg kan jobbe litt ekstra idag", sa samme mannen, og vips hadde han funnet kaffe til meg og dekk til bilen. Så mens han smallt på dekkene drakk jeg kaffe og leste bilblader...
Ekstraservice! Det var en glede å trekke kortet på 5560kroner etterpå (veel...) uansett var servicen upåklagelig!
En annen som fortjener ros i dag, er min kjære. Da jeg kom hjem hadde han tatt ned hele jula - TAKK!
Og dagens ris går til GET - satt 25 minutter på telefonen og ventet med den mest psykedeliske muikken du kan tenke deg på øret, før jeg fikk mulighet til å bli oppringt fra dem... Det holder søren meg ikke! FY!
Ute er det -6,6 grader og det knirket godt under skoa da jeg var ute og gikk en liten tur. Men jøss så deilig det var!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Her er det -2,5 nå, men det er noe eget med turer i kaldt og tørt vær. Ytterst forfriskende. :)

Gry sa...

He, he det er blitt slik at vi blir overrasket når vi opplever virkelig god service og ikke bare godt nok.

Ellen Walnum sa...

Det må være noe spesielt med dekkfolk. Jeg var inne i en punkteringsstim for en stund siden, og noen dekk måtte byttes. Opplevde omtrent det samme som deg, men ikke på samme sted:-)

Rekkehuset sa...

Det må jeg si! Det var mer service enn gjennomsnittet:-) Du går nok dit neste gang også;-)
Ergelig med sjalet, håper du finner et nytt fint mønster du kan strikke med tynnere pinner!

elle-melle sa...

Jeg har en veldig grei oppskrift på sjal, hvis du ikke har funnet noe ennå er det bare å si ifra så skal jeg fortelle.
Godt å oppleve litt gammeldags god service av og til.