torsdag 28. mai 2009

full fres

Denne uka er starten på et rotterace som ikke er ferdig før 23.juni. Jeg psyker meg max opp til jobb, slit, kos og - forhåpentligvis deilig pinsevær, om jeg skal tro på dette! Og det gjør jeg gjerne!

I dag har jeg vært på fagdag i matematikk. Utrolig nyttig og en flott form for etterutdanning! Fikk også neste bunke med besvarelser - 70 i denne omgangen. De skal være ferdige til 16.juni, så det er godt med tid. Og det er jo bra i og med at jeg i morgen casher inn mine 28 elevers tentamen også. De må være ferdige i løpet av rimelig kort tid.

Ellers har jeg ryddet i drivhuset og fikk pottet om paprikaene. Antar at dem bør stå inne i sommer for at det skal bli frukter, så da trenger de litt større plass. Pottet også om Physalisene - vet ikke helt hvordan de skal bli og stelles, men prøver meg fram. Basilikumene begynner å ta form også, men noen er små og puslete - har ikke plas til dem heller, så får gi bort en haug senere.

Har vært på parfymejakt også - er hol etter å få meg en ny, og nå tror jeg at valget er tatt; Escadas Magnetism.

Prydeplene blomstrer for fullt nå - må få tatt et bilde i morgen, det er fabelaktig!

Ingen kommentarer: