tirsdag 7. oktober 2008

Er det mulig?!?

Bare et lite gruff - må få det ut - NÅ!

Jeg FATTER ikke hvorfor folk parkerer hvor de vil utenfor oppmerkede plasser på senteret. De setter bilen fra seg så nærme inngangen at de mye heller kunne svingt inn og parkert ved siden av handlevognene ved OBS'en. I dag - igjen - sto det ikke minde enn tre - 3 - biler utenfor oppmerket område og resultater var at en stakkar i rullestol ikke kom inn i bilen sin! Den ytterste bilen sto rett og slett for nærme! Er det mulig!?!
Dt var 100-vis av ledige plasser, men alle nærmest inngangen var opptatt - det var vel ca 30-40 meter å gå fra første ledige plass...
Slapphet, altså!

Også synes jeg jo egentlig at det er sløvt å irritere seg sånn over det også, men jeg bare klarer ikke la være!

Argh!

(Og takk, nå er jeg ferdig med det)

4 kommentarer:

Trine sa...

Latskapen rår pleier jeg å si. Skulle tro folk flest er bevegelseshemmet og ikke makter gå de få skrittene fra en (lovlig, oppmerket) parkeringsplass og inn i butikken. Er jo slett ikke uvanlig at plassene som er reservert handicappede okuperes av friske raske mennesker som ikke gidder gå noen ekstra skritt. :-(

Ellen Walnum sa...

Jeg hiver meg på gruffen din...argh!! Går det ikke an å ta en smule hensyn til sine medmennesker da!

Anonym sa...

Ja, det er ytterst provoserende. Det er så komplett hensynsløst som det kan bli... :(

Unknown sa...

Ja det der er helt hull i hodet, spør du meg. Jeg hadde bare blitt SÅ flau, hvis jeg kom tilbake til bilen og så at jeg hadde sperret for noen andre. Er det muuulig!!?